I forbindelse med navnendringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry, har hotellkongen Petter Stordalen valgt Initiative som sitt nye mediebyrå.
Strawberry har plukket ut Initiative som sin mediebyråpartner.
- Nordic Choice Hotels er et ikonisk selskap i Norden og et selskap som deler vår progressive tilnærming og våre verdier. Vi er glade og ikke så rent lite stolte for at de, etter en omfattende pitsjprosess, valgte oss som deres byråpartner også er jeg spent på og gleder meg til hva vi skal oppnå sammen, sier Cato Heiskel Drægebø, administrerende direktør i Initiative Nordics.
Frippe Stenberg, markeds- og digital salgsdirektør i Strawberry-hotellene, sier Initiativ «imponerte gjennom pitsjprosessen».
- De hadde en klar forståelse for virksomheten vår og overbeviste oss at de vil hjelpe oss med å vokse og transformere oss som selskap. Vi har en perfekt match i bedriftskultur og synet på hvordan vi skal tilnærme oss de kommunikasjons- og merkevarebyggingsoppgaven som ligger foran oss, sier hun.
Navnebyttet til Strawberry er inspirert av Petter Stordalens første jobb som jordbærselger i Porsgrunn. Navneedringen ble markert på Jernbanetorget med taler og utdeling av et tonn jordbær.
Les hele artikkelen hos Kampanje.com.