Få et lite innblikk i vår nyeste analyse. Hele 12 retailbransjer i Norden. 35 000 respondenter. Mer enn 200 retailere og merkevarer.
Les merIne Rydningen Ottesen (31) er ny leder for Initiative Norge og nå tar hun over ledelsen for det norske kontoret etter Cato H. Drægebø.
Les merSiden oppstarten av Initiative i 2021 har byrået hatt en fremragende vekst. Nå ansetter mediebyrået Maiken Kolle Riskild, Mari Anvik Berg og Amra Krdzalic for å stryke teamet.
Les merSolo (Ringnes) og Initiative vant gull i kategorien vekst med caset «Solo – en vekstreise i et Cola-dominert marked».
Les meriUM har i mer enn to tiår gitt råd og betjent norske, nordiske og globale merkevarer med suksess, men nå er tiden inne til et historisk skifte. Vi faser ut merkevaren IUM til fordel for våre to suksessrike internasjonale byrånettverk – Initiative og UM.
Les mer